Na bijna 2 jaar geen bijeenkomst gehad te hebben zijn we blij elkaar weer fysiek te ontmoeten. We zijn nieuwsgierig hoe het jou/jullie vergaat. Want daarvoor is die dag ook vooral bedoeld: om elkaar te ontmoeten!
Meld je aan via vereniging.leefgemeenschappen@gmail.com  en kom, ontmoet, begroet, verbind, lach eet en drink.
En neem ook afscheid van onze voorzitter Marius Buiting.
Vanaf 10 uur ben je welkom.
Om half elf zal Broer Huitema jullie vertellen over de plek waar we dan zijn.
Anna neemt jullie dan mee in de resultaten van haar onderzoek onder ongeveer 70 leefgemeenschappen in Nederland.
Vervolgens houden we de jaarlijkse ledenvergadering. Een belangrijk onderdeel is: de benoeming van een nieuwe voorzitter. Johannes van de Akker is de kandidaat die door het bestuur wordt voorgedragen; het zijn uiteindelijk de leden van de vereniging die hem kiezen. Tijdens die vergadering wordt ook het financieel jaarverslag gepresenteerd.
Rond half een schuiven we aan en ‘door’ langs diverse tafels voor een hapje.
In de middag wandelen we op het terrein, pratend aan de hand van de onderzoeksuitkomsten over over enkele relevante onderwerpen uit dat onderzoek.
Om vervolgens met een viering de dag rond half vier af te sluiten.
Na de inhoudelijke bijeenkomst is er volop gelegenheid, afscheid te nemen van Marius, kennis te maken met de nieuwe voorzitter en of andere leefgemeenschap-genoten.
Graag willen we vóór 30 oktober a.s. weten met hoeveel mensen jullie komen. Je kunt dat doen door mij een mailtje te sturen, waarin je vermeldt wie er komen en van welke leefgemeenschap.
Genoeg te doen, denken we?

Het adres is: Boxtelseweg 58, 5261  NE  Vught